FAQ

Frequently Asked Questions

 

  • Hvordan køber jeg sutursæt?
    • Sutursæt er tilbage på lager
    • Kontakt bestyrelsesmedlem Sahar for at høre nærmere.
  • Jeg er blevet forhindret i at deltage til et allerede tilmeldt kursus, hvad gør jeg?
    • Meld venligst afbud på vores privatindbakke på Facebook
    • Vi returnerer desværre ikke deltagelsesgebyr
  • Findes der en venteliste til kurserne?
    • Nej, det kan vi desværre ikke administrere
  • Hvorfor kan jeg ikke tilmelde mig kurser?
    • Man skal være medlem, og benytte sit medlemslogin når man melder sig på kurserne
  • Kan jeg bytte plads fra et kursus til et andet?
    • Du skal købe en ny plads på det andet kursus og skrive til os - så får du pengene tilbage fra det oprindelige kursus.
  • Kan jeg give min kursusplads til en ven?
    • Nej, du skal afmelde dig kurset ved at skrive til os, og så bliver pladsen slået op igen. Din ven kan så tilmelde sig på vanlig vis
  • Jeg kan ikke logge ind på hjemmesiden. Hvad gør jeg?
    • Hvis du er medlem fra før 2017, skal du skrive til os for at få oprettet en bruger til siden. Du skal oplyse navn, e-mail og studienummer. Har du glemt din adgangskode, kan du skrive til os for at få den nulstillet. Kontakt medlemsansvarlig Helene.
  • Kan jeg købe mere end 1 billet således at jeg kan sikre at min ven/veninde kan komme med?
    • Nej, vi har implementeret et bruger system med individuel tilmelding. Dvs. at tilmelding fra din bruger er personlig og dette er nødvendigt for at undervisererne ved hvem der kommer til eventet, og hvem de skal sende materiale ud til. Din ven/veninde skal selv logge ind på deres egen bruger og købe sin egen billet.
  • Hvordan kommer jeg i kontakt med bestyrrelsen?
    • Du kan skrive til os på vores email saksaarhus@gmail.com eller sende en besked til os på vores facebook side.